torsdag 10 juni 2010

Fellgood ....



Jag har haft ett par dåliga dagar där jag känt mig lite nere. Jag har försökt med allt för att bli lite piggare.....

Choklad:

Favoriten är Milkyway Crispy Rolls.

Jag testade att kolla på en riktig chickflick:

Det blev "En Shopahlics Bekännelser", det visade sig rätt snabbt att filmen sög. Den var helt enkelt pinsam på gränsen till barnslig och gjorde sig inte rättvisa.

Sen så blev det lite youtube, och där hittade Ms Fabulous en liten film som gjorde mig lite gladare:

http://www.youtube.com/watch?v=-sBmyuW1GQs&feature=player_embedded

Vad säger man... Jag älskar asiatiska män.

Det hela blev dock mycket bättre när jag klockan 5.30 som vanligt gick upp i förberedelse iför jobbet hittar en liten lapp från Ms Fabulous:

"Du är bland det gulligaste & mest omtänksamma jag vet !! Älskvärd, snygg & underbar så det visslar om det! Hoppas du har en riktigt bra dag!!!!!!!"

Om inte det får en tjej att må bättre så vet jag inte vad som gör det!

Tack Ms Fabulous för att du finns! Det betyder verkligen allt!!

Skrivet av Rosami 22 september 2009 klockan 06:21


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar