torsdag 10 juni 2010

Birdy NamNam


Den här lilla underbara mysisen fick jag av Ms Fabulous efter att jag brutit med en kille jag dejtade i tre dar.

Jag döpte den till Birdy NamNam, och han har en hedersplats i min säng.

Och killen?

Låt oss kalla honom "the prince"....

Efter tre underbara dagar med en helmysig sexig fillipinare med dreads, som gillade att mysa i soffan, gosa, kallade mig sexig, snygg och underbar hela tiden, och dessutom både lagade mat åt mig och gick upp tidigt "dagen efter" för att göra kaffe åt mig innan jag skulle iväg till jobbet.

Så kommer naturligtvis SMÄLLEN.

Min till synes underbara och fina karl, röker på med sina vänner!!! När jag sen konfronterar honom med min ståndpunkt om hur droger går emot alla mina principer, så kläcker han ur sig att även Om han slutar röka skiten så tänker han fortsätta sälja den.
Ljuvligt! Inte nog med att snubben visar sig vara pundare... NEJ!
Han är dessutom en LANGARE!!!!

Efter det var det enbart kalla handen som gällde. Jag sa precis vad jag tyckte om hans korkade "ovana", så vandrade jag ut genom dörren och har inga planer på att återvända igen!

Tacka vet jag mina underbara vänner och alla dessa flamingos!!!

Skrivet av Rosami 17 september 2009 klockan 22:03


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar